Budućnost upravljanja projektima je pred vama!
TEMPOprojekti – rješenja za jednostavnije, učinkovitije i uspješnije rezultate upravljanja projektima u Europi.



Osnovne funkcionalnosti
✓ Interaktivni softver koji pojednostavljuje i ubrzava rad te smanjuje mogućnost pogrešaka
✓ Omogućuje izradu vlastitog predloška
✓ Olakšava pripremu, provedbu i praćenje projekata
✓ Poboljšava komunikaciju unutar projektnog tima
✓ Omogućuje preraspodjelu zadataka unutar projektnog tima
✓ Sprječava gubitak dokumenata
✓ Sprječava kašnjenja u izvještavanju
✓ Alarmima osigurava pravovremenu reakciju svih članova odgovornih za određeni zadatak
Nadogradnje i prilagodbe
Nadogradnja i prilagodbe tekućim promjenama u
sustavu EU fondova uključene su u trošak godišnje licence.

Nadogradnje i prilagodbe
Nadogradnje i prilagodbe prema aktualnim promjenama u sustavu EU fondova uključene su u cijenu godišnje licence.

Što omogućuje softver TEMPOprojekti?
TEMPOprojekti nudi interaktivnu platformu koja pojednostavljuje i ubrzava radne procese uz minimiziranje rizika od pogrešaka. Konsolidacijom svih projektnih obveza u jednom sustavu, uključujući unaprijed (automatski) definirane zadatke, zadatke koji se definiraju u tijeku (ručno) izvršenja aktivnosti, projektne aktivnosti, povezane troškove i status izvršenja, ovaj software osigurava besprijekorno izvještavanje nadležnim tijelima. Sve bitne informacije u praćenju provedbe projekta su povezane i uključene u software – aktivnosti su povezane s troškovima, troškovi s ugovorima, ugovori s izvršenjima (plaćanjima), s uključenim svim financijskim parametrima (kategorija financiranja, stopa financiranja, apsolutni iznos financiranja, jedinična cijena, količina, prihvatljivi troškovi, iznosi PDV-a, ugovoreni iznosi, razlike ugovorenih i odobrenih iznosa itd.).
Jedna od istaknutih značajki softwarea TEMPOprojekti je njegova sposobnost stvaranja prilagodljivih predložaka na temelju tipova projekata, odnosno različitih operativnih programa ili pak na razini specifičnih poziva. Ovi predlošci omogućuju izradu zadataka specifičnih za projekt, popraćenih alarmima, strukturiranim vođenjem postupaka nabave i kategorizacijom troškova. Jedinstveno za model po kojem se software TEMPOprojekti nudi na tržištu jest upravo mogućnost odabira korisnika za određeni operativni program ili poziv koji je od interesa, pri čemu stručni tim koji stoji iza softwarea TEMPOprojekti, u trenutku prije početka korištenja softwarea, kreira prilagođeni predložak za provedbu projekta upravo ciljanom pozivu za korisnika. Tako software dobiva dodatnu vrijednost, a to je „know-how“ u provedbi projekata te angažman stručnjaka za EU fondove u prilagodbi predložaka specifičnom pozivu kojeg će nadalje kroz vrijeme provedbe projekta korisnik softwarea primjenjivati.
TEMPOprojekti značajno olakšava pripremu, izvedbu i praćenje projekta. Djelujući kao komunikacijska platforma za projektne timove, olakšava suradnju dopuštajući članovima da komentiraju zadatke i dokumente izravno unutar modula za upravljanje dokumentima. To potiče besprijekornu komunikaciju i razmjenu znanja među članovima tima.
Uz software TEMPOprojekti redistribucija zadataka unutar projektnog tima postaje jednostavna. Ako član tima postane nedostupan, zadaci se mogu jednostavno preraspodijeliti kako bi se osigurao neprekinuti napredak. Štoviše, software povećava sigurnost i zaštitu dokumenata, eliminirajući rizike povezane s gubitkom dokumenata kod tradicionalnih načina razmjene i čuvanja dokumentacije projekta, pri tome olakšavajući pravovremeno podnošenje izvještaja. Zadatcima se u okviru softwarea može upravljati po projektima, tjednima ili po statusima.
U softwareu TEMPOprojekti ugrađen je sustav dojave koji osigurava pravodobnu reakciju svih odgovornih članova tima. Uz alarme postavljene za svaki zadatak, software jamči da nijedan rok neće biti propušten ili da ključni zadatak neće proći nezapaženo, povećavajući ukupnu učinkovitost projekta. Pri tome sustav dojave eliminira potrebu korisnika za redovitim provjeravanjem (ulogiravanjem u sustav) eventualnih pristiglih upozorenja, nego komunicira s korisnikom osim izravno u sustavu i putem e-mail poruka, kako bi korisnicima u svakom trenutku i na svakom mjestu upozorenje bilo dostavljeno.
TEMPOprojekti software posluje po SaaS modelu koji uključuje godišnje licence za korištenje softwarea. Ovaj model omogućuje stalne prilagodbe kako bi se uskladio s rastućim i trenutačnim zahtjevima upravljanja EU fondovima. Sve nadogradnje i prilagodbe uključene su u cijenu godišnje licence, čime se osigurava da korisnici uvijek imaju pristup najnovijim značajkama i funkcionalnostima.
TEMPOprojekti software, iako specifično prilagođen za upravljanje EU projektima, primjenjiv je na sve vrste projektnih ciklusa financiranih različitim izvorima sredstava. Također, on predstavlja i alat koji pomaže u pripremi i provođenju postupaka nabave (javne nabave ili nabave za neobveznike javne nabave koji žele efikasno provesti svoje postupke nabave). Pri tome je on koristan kako za naručitelje tako i za ponuditelje u postupcima javne nabave. Funkcionalnosti i struktura omogućuju efikasno provođenje postupaka nabave u skladu s propisima koji definiraju te postupke te time olakšavaju certificiranim stručnjacima realizaciju njihovih zadataka. Zato je software TEMPOprojekti optimalan za korištenje i izvan EU projekta, kada korisnici provode bilo kakve vrste projekata ili nabava.
✔ 1 korisnik
✔ 1 projekt
✔ godišnja licenca
✔ do 1 GB prostora za podatke
✔ za jednokratne korisnike

✔ do 3 korisnika
✔ do 3 projekta
✔ godišnja licenca
✔ do 3 GB prostora za podatke
✔ osnovni paket

✔ do 15 korisnika
✔ do 5 projekata
✔ godišnja licenca
✔ do 100 GB prostora za podatke

✔ Single project model
✔ specifično krojeno za konkretne projekte
✔ broj korisnika koliko i partnera
✔ uključuje i administrativnu podršku za rad
✔ trajanje licence koliko i trajanje projekta
