Naziv projekta:
Modernizacija poslovanja i povećanje konkurentnosti poduzeća upotrebom IKT-a
Ukupna vrijednost projekta: 152.075,00 kuna
Iznos EU sufinanciranja: 82.432,00 kuna
Opis projekta:
Svrha projekta je povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja optimizacijom radnih procesa upravljanja projektima, te upravljanja ljudskim potencijalima, rizicima, strateškog planiranja, nabave i u konačnici prodaje upotrebom IKT rješenja. Aktivnosti projekta su analiza trenutnog stanja u pogledu radnih procesa, utvrđivanje stanja najbolje prakse, nabava i implementacija optimalnog informacijskog sustava za digitalnu transformaciju poslovanja, odnosno specijaliziranog softvera za upravljanje projektima, osposobljavanje djelatnika za rad s novim aplikativnim rješenjima, novom opremom i radnim procesima. Obzirom na djelatnosti poduzeća – poslovno savjetovanje, priprema projekata i upravljanje projektima, potrebno je uspostaviti cjelovito standardizirano upravljanje dokumentima, projektima, informacijama, komunikacijom, ljudskim potencijalom tj. svim radnim procesima unutar poduzeća te komunikacijom s klijentima i okruženjem.
Za cjelovitu digitalnu transformaciju i unaprjeđenje poslovanja temeljem IKT tehnologije, dakle, potrebno je nabaviti softver, implementacija, testiranje, puštanje u rad integralnog informacijskog sustava za upravljanje projektima, edukacija korisnika (zaposlenika) te nabava hardvera u svrhu modernizacije postojećeg hardvera i osiguranje kompatibilnosti s novim softverom.
Hardverska komponenta se sastoji od mrežno-serverske infrastrukture (serversko računalo s UPS sustavom) i kompleta računala dovoljnih performansi za implementaciju softvera koji se nabavlja, nadalje kombinirani uređaj za ispis i skeniranje velikog kapaciteta poveziv u mrežu. Za jačanje marketinških aktivnost u svrhu povećanja konkurentnosti potrebno je nabaviti projektor.
Rezultati:
– Nabavljeno:
- specijalizirani softver za upravljanje projektima
- prijenosna računala s perifernom opremom
- kombinirano rješenje za ispis i skeniranje
- projektor
- server s UPS-om za sigurnu pohranu podataka
- softver za uredsku obradu podataka i rad s PDF datotekama
– provedena obuka djelatnika za rad s novim specijaliziranim softverom
Razdoblje provedbe projekta: 15.09.2019. godine do 15.06.2020. godine
Kontakt osoba: Katarina Lisjak, mag. pol., univ. spec. pol.
e-mail: info@temposavjetovanje.hr
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF).
Sadržaj ove stranice je isključiva odgovornost Korisnika.
Copyright TEMPO savjetovanje 2018., design by ITD-Gaudeamus d.o.o.