TEMPO savjetovanje surađuje s brojnim klijentima, te u poslovnim procesima obrađuje njihove vrijedne podatke. Osim glavnog rezultata rezultat koji dostavlja klijentima u obliku novonastalih dokumentacija (poslovnih planova, aplikacija, elaborata, i sl.), TEMPO savjetovanje čuva svoje i poslovne podatke svojih klijenata, odnosno osniva digitalnu arhivu.

Pri tome, TEMPO savjetovanje veliku pažnju pridaje sigurnosti podataka. Vaši i naši podaci zaštićeni su, odnosno čuvaju se na tri mjesta (3-2-1 backup princip). Pohranjeni su na našem serveru koji se nalazi u prostorijama TEMPO savjetovanje, te je zaštićen UPS sustavom, podaci se sinkroniziraju i u oblak, te se sukladno politici zaštite i čuvanja poslovnih podataka poduzeća, periodički vrše sigurnosne kopije na vanjske tvrde diskove koji se zatim čuvaju na našoj izdvojenoj lokaciji.

 

Ovakvim načinom zaštite i čuvanja podataka, klijenti TEMPO savjetovanja sigurni su u dugoročnu pouzdanost i veću sigurnost njihovih podataka koji opisuju i prate njihove poslovne aktivnosti.